martedì 11 marzo 2014

Gana un curso intensivo de italiano


Concurso ESTATE in ITALIANO 

No te pierdas la oportunidad del verano y gana un curso intensivo de italiano en Ama l'italiano en los meses de junio, julio, agosto y septiembre según tu preferencia y disponibilidad del Centro.


Dicen que aprender italiano es algo inútil. Lee esta carta y haz clik

Esperemos que no estés de acuerdo porque una lengua es síntoma de identidad y comunicación y que quieras defender este ataque. 

¿Cómo?

Es muy sencillo: sólo hay que gravar un mini vídeo de máximo un minuto y enviárlo a: segreteria@centroamalitaliano.com

El autor/La autora del mejor vídeo que recibiremos, ganará un curso intensivo del nivel apropriado y el vídeo más original podrá ser proyectado en el encuentro didáctico internacional que será el 28 o 29 de marzo en el Museo de arte moderna de Roma, en el MAXXI, gracias a la magnifica editorial Alma edizioni que siempre nos ofrece nuevas formas y actividades para una enseñanza dinámica y amena.




Concurs ESTATE in ITALIANO 

No et perdis l'oportunitat de l'estiu i guanya un curs intensiu d'italià en Ama l'italiano en els mesos de juny, juliol, agosto i setembre segon tu preferència i disponibilitat del Centro.

Diuen que aprendre italià sigui algú inútil. Llegeix aquesta carta polsant aquí

Esperem que no estiguis d'acord perquè una llengua és sintoma d'identitat i comunicació i que vols defensar aquest ataco. 

Com?

És molt simple: no més has de gravar un mini vídeo de com màxim un minut i enviar-ho a segreteria@centroamalitaliano.com


L'autor/l'autora del millor vídeo que rebrem, guanyarà un curs intensiu del nivell apropiat i el vídeo més original podrà ser projectat per la trobada didàctica internacional que serà el 28 o 29 de març al museu d'art Moderna de Roma, en el MAXXI, graciés a la magnífica editorial Alma edizioni que sempre ens ofereix noves formes i activitats per un ensenyament dinàmic i amén. 



Nessun commento: